SMV'er falder bagud på sociale medier

Plus8. marts 2021 kl. 16:11
Businessman giving a presentation to multiethnic creative team at office. Business brief with annual goals with employees. Leadership man training businessmen and businesswomen in conference room.
Illustration: Rido81 // Bigstock.

En ny undersøgelse fra SMV Danmark viser, at en ud af tre små og mellemstore virksomheder ikke har styrket deres tilstedeværelse på de sociale medier i 2020. 

Kun 6 procent af undersøgelsens deltagende svarer, at de "i høj grad" har øget deres tilstedeværelse på de sociale medier i 2020, mens 30 procent slet ikke har forøget deres brug af SoMe i 2020. 

Hele 22 procent svarer ligeledes, at de ikke forventer at øge deres tilstedeværelse i 2021.

Gratis adgang i 10 dage

Tegn et gratis prøveabonnement og få adgang til alt PLUS-indhold på Ing, Version2 og Radar, helt uden binding eller betalingsoplysninger.

Alternativt kan du få en forlænget prøveperiode med et erhvervsabonnement
remove_circle
Har du allerede et PLUS-abonnement eller klip?
close

Velkommen til PLUS

Da du er ved at tilmelde dig en gratis prøve beder vi dig hjælpe os med at gøre vores indhold mere relevant for dig, ved at vælge et eller flere emner der interesserer dig.

Vælg mindst et emne *
Du skal vælge en adgangskode til når du fremover skal logge ind på din brugerkonto.
visibility
remove_circle
Dit medlemskab giver adgang
Som medlem af IDA har du gratis adgang til PLUS-indhold, som en del af dit medlemskab. Fortsæt med MitIDA for at aktivere din adgang til indholdet.
Oplever du problemer med login, så skriv til os på websupport@ing.dk
Abonnementsfordele
vpn_key
Fuld adgang til Ing.dk, Version2 og Radar
Fuld digital adgang til PLUS-indhold på Ing.dk, Version2 og Radar, tilgængeligt på din computer, tablet og mobil.
drafts
Kuraterede nyhedsbreve
Det seneste nye fra branchen, leveret til din indbakke.
thumb_up
Adgang til debatten
Deltag i debatten med andre kloge læsere.
Debatten er slået fra på dette indhold 

Tophistorier