David Furlonger er den ene blandt to forfattere til bogen “The Real Business of Blockchain: How Leaders Can Create Value in a New Digital Age.” Han forudsiger, at der kommer til at gå endnu et par år, før teknologien for alvor får fat, men så kommer den også til at skabe store forandringer.
David Furlonger er den ene blandt to forfattere til bogen “The Real Business of Blockchain: How Leaders Can Create Value in a New Digital Age.” Han forudsiger, at der kommer til at gå endnu et par år, før teknologien for alvor får fat, men så kommer den også til at skabe store forandringer.

Foto : Gartner

Ny bog zoomer ind på, hvordan blockchain kan skabe forretningsmæssig værdi

Hvis man skærer al buzz'en om algoritmer og tokens fra, hvordan kan blockchain så egentlig skabe værdi i forretningen? Det undersøger to garvede analytikere i en ny bog, der taler direkte til CEO’en. Tech Management har mødt den ene.  
“Hvis man tror, at alle andre har gjort noget med blockchain, så er det i hvert fald ikke tilfældet,” slår David Furlonger fast.  Han er vice president og analytiker hos analysehuset Gartner, og så er han den ene af to forfattere til en ny bog om den forretningsmæssige værdi, som blockchain i fremtiden kan skabe. 
Vil du have fuld adgang til Tech Management?

Vil du prøve Tech Management?

Styrk dit lederskab - bestil et abonnement i dag

Bestil abonnement
Om Tech Management

Tech Management er Ingeniørens ledelsesmedie, som sætter fokus på ledelse, projektstyring og strategi i en digital og teknologisk forandringstid.

5 grunde til, at du skal læse Tech Management

1. Du får indblik i digital omstilling i et ledelsesperspektiv

2. Du får adgang til et medie, der tør skære igennem hypen om ny teknologi

3. Du får gode, lærerige cases fra virksomhedernes hverdag

4. Du får værktøjer, du kan bruge direkte i dit arbejde med ledelse og strategi

5. Du får ny inspiration til at styre dine projekter, så de lander hvor de skal

Fristet? Prøv Tech Management i en måned til 49 kr.

FAKTA OM BOGEN

“The Real Business of Blockchain: How Leaders Can Create Value in a New Digital Age”

Skrevet af David Furlonger og Christophe Uzureau. 

272 sider

Udkommet på Harvard Business Reviews forlag.

Pris: 215 kroner 

Bogen kan købes HER.

Latest news