Ny bog om innovation forvirrer mere, end den forklarer

Foto : Illustration: Nanna Skytte

Ny bog om innovation forvirrer mere, end den forklarer

Det flyder med internationale eksempler, men det kniber med de konkrete værktøjer i en ny bog fra innovationseksperten Kris Østergaard om,hvordan man får gang i innovationen.
En stor gruppe danske virksomheder er klar over, at hvis de vil være til stede på deres respektive markeder i fremtiden, kræver det, at de i et vist omfang tager ny teknologi til sig. Men hvad skal der til, for at danske virksomheder får sat skub i innovationen?
Vil du have fuld adgang til Tech Management?

Savner du den indsigt, der gør dig i stand til at se de nyeste teknologier i et forretningsmæssigt perspektiv? Tech Management er mediet om ledelse, forretning og teknologi for bestyrelsesmedlemmer, direktører og strategiske ledere i særligt de små- og mellemstore virksomheder.

Om Tech Management

Tech Management er samlingsstedet for ledere og beslutningstagere, der har interesse for digital udvikling og erhvervslivets vækst.

Vi samler trådene for dig i vores tre ugentlige nyhedsbreve om ledelse, forretning og teknologi. Vores mission er at klæde ledere på, til at træffe strategisk kloge beslutninger for deres forretningsudvikling.

Bestil et gratis og uforpligtende prøveabonnement, log ind eller skriv til [email protected]

Det får du i artiklen:

- En kort og præcis anmeldelse af Kris Østergaards seneste bog, "Sådan digitaliserer man en kop kaffe"

- Forklaringen på, hvorfor den efter anmelderens udsagn ikke er den mest opdaterede opskrift på innovation i din virksomhed. 

Om bogen:

“Sådan digitaliserer man en kop kaffe” 

Af Kris Østergaard.

Sidetal: 183

Udkommet 1. marts 2019 på Gyldendal forlag.

Pris: 300 kroner.