Fossflakes’ fornemmelse for fyld

28. februar 2022 kl. 09:54
Adam Foss, adm. direktør i Fossflakes
Adm. direktør i Fossflakes Adam Foss overtog virksomheden efter sin far i 2005. Illustration: Fossflakes.
Med Jysk som største kunde og puder og dyner, der skal tilpasses det meste af verdens sovevaner, har det været nødvendigt for Fossflakes at digitalisere styringen, så man ikke længere opererer ‘som en landsbysmed’.
Artiklen er ældre end 30 dage
Manglende links i teksten kan sandsynligvis findes i bunden af artiklen.

Fossflakes producerer dyner og puder med et specielt fyld af polyesterfibre og polyethylen-flager. Produkterne sælges over hele verden, og i takt med en forventet fordobling af omsætningen fra 2018 til 2022 er logistik blevet endnu vigtigere – ikke mindst på grund af stigende fragttider og materiale- og transportpriser post-corona. 

Læs hele artiklen

Tech Management er Teknologiens Mediehus’ ledelsesmedie, der klæder dig på til stærk ledelse i den teknologiske transformation.

Få 3 ugers gratis prøveabonnement. Betalingskort er ikke påkrævet, og du bliver ikke flyttet til et betalt abonnement efterfølgende.

Du kan også få tilsendt et tilbud til dig.

Abonnementsfordele
vpn_key
Fuld adgang til Tech Management
Alt indhold på Tech Management er åbent for dig, så du kan nyde det fra din computer, tablet eller mobil.
drafts
Kuraterede nyhedsbreve
Nyheder, interviews, tendenshistorier og meget mere, leveret til din indbakke.
Adgang til andre medier
Hver måned får du 6 klip, som kan bruges til permanent at låse op for indhold på vores andre medier.
thumb_up
Adgang til debatten
Deltag i debatten med andre professionelle.
Ingen kommentarer endnu.  Start debatten
Debatten
Log ind eller opret en bruger for at deltage i debatten.
settingsDebatindstillinger