En ny mennesketype har set dagens lys på LinkedIn: workfluenceren, der er influencerens sleske slægtning, som gør sig til reklamesøjle for sin arbejdsplads på sociale medier.
person
Henrik Føhns
Artiklen er ældre end 30 dage
person
Henrik Føhns
LinkedIn fylder 20 år. Oprindeligt et website til dit cv, dit næste job eller din næste medarbejder, men i dag er det et mødested for dissidenter fra Facebook og Twitter, som vil snakke job, karriere og måske fedte for chefen?
Der er nemlig opstået en helt ny type menneske på LinkedIn: Workfluenceren. Af nogle beskrevet som en slesk slægtning til den ildesete influencer, der for ussel mammon gør sig til reklamesøjle for alt fra ansigtscreme til babymos.
PLUS-abonnement
IDA-adgang
Dit medlemskab giver adgang
Som medlem af IDA har du gratis adgang til PLUS-indhold, som en del af dit medlemskab. Fortsæt med MitIDA for at aktivere din adgang til indholdet.
Oplever du problemer med login, så skriv til os på websupport@ing.dk
Abonnementsfordele
vpn_key
Fuld adgang til Ing.dk, Version2 og Radar
Fuld digital adgang til PLUS-indhold på Ing.dk, Version2 og Radar, tilgængeligt på din computer, tablet og mobil.
drafts
Kuraterede nyhedsbreve
Det seneste nye fra branchen, leveret til din indbakke.
thumb_up
Adgang til debatten
Deltag i debatten med andre kloge læsere.
Ingen kommentarer endnu. Start debatten
DelUdskriv
- emailE-mail
- linkKopier link
Tophistorier
Debatten
Vær med til at skabe en god debat ved at følge vores debatregler.
For at deltage i debatten skal du have en profil med adgang til at læse artiklen. Log ind eller opret en bruger.
For at deltage i debatten skal du have en profil med adgang til at læse artiklen. Log ind eller opret en bruger.
settingsDebatvisning
- Sortér efter chevron_right
- Trådet debat