Idéer
Virksomheders digitale transformation strander ofte af interne årsager
Mange virksomheder oplever, at den digitale transformation på et tidspunkt støder på grund. Ofte har omverden fået skylden, men i de fleste tilfælde skyldes det faktorer internt i virksomheden. Det viser en analyse fra konsulenthuset McKinsey, der peger på mulige løsninger, når projekter går i stå.
person
Artiklen er ældre end 30 dage
person
Alt for ofte får omkringliggende faktorer skylden, når et digitaliseringsprojekt støder på grund. Det var markedets skyld. De nødvendige kompetencer var ikke tilgængelige. Man kunne blive ved.
PLUS-abonnement
IDA-adgang
Dit medlemskab giver adgang
Som medlem af IDA har du gratis adgang til PLUS-indhold, som en del af dit medlemskab. Fortsæt med MitIDA for at aktivere din adgang til indholdet.
Oplever du problemer med login, så skriv til os på websupport@ing.dk
Abonnementsfordele
vpn_key
Fuld adgang til Ing.dk, Version2 og Radar
Fuld digital adgang til PLUS-indhold på Ing.dk, Version2 og Radar, tilgængeligt på din computer, tablet og mobil.
drafts
Kuraterede nyhedsbreve
Det seneste nye fra branchen, leveret til din indbakke.
thumb_up
Adgang til debatten
Deltag i debatten med andre kloge læsere.
Ingen kommentarer endnu. Start debatten
DelUdskriv
- emailE-mail
- linkKopier link
Tophistorier
Debatten
Vær med til at skabe en god debat ved at følge vores debatregler.
For at deltage i debatten skal du have en profil med adgang til at læse artiklen. Log ind eller opret en bruger.
For at deltage i debatten skal du have en profil med adgang til at læse artiklen. Log ind eller opret en bruger.
settingsDebatvisning
- Sortér efter chevron_right
- Trådet debat