Kunder over hele kloden stiller nye krav til SKOV: ”Vi er presset til at udvikle os på alle fronter – også den digitale”

Søren Smedegaard - SKOV
Søren Smedegaard, direktør for forretningsudvikling hos SKOV A/S, mærker tydeligt, at kunderne efterspørger digitale løsninger i en grad, så det er blevet et parameter for, om man bliver valgt som leverandør. Illustration: SKOV A/S.
Glyngøre-virksomheden SKOV, der leverer klimastyring til stalde over hele verden, mærker en stigende efterspørgsel på dataindsamling og digitale løsninger blandt kunderne. Det har fået virksomheden til at omstille forretningsmodellen i en endnu mere digital retning. Men man skal ikke digitalisere alt for enhver pris, lyder rådet.
Løsninger12. marts 2020 kl. 07:00
errorÆldre end 30 dage

Når nogle af verdens største producenter af eksempelvis fjerkræ beslutter sig for at bygge en farm i Mexico eller Malaysia, kan telefonen meget vel ringe i Glyngøre ved den danske Limfjord.

Her holder virksomheden SKOV, der leverer klima- og farm management-systemer, til. Og når telefonen forstyrrer freden tæt ved Sallingsundbroen, hvor virksomheden har sin produktion, så drejer kundernes krav sig i dag i langt højere grad om produkternes digitale kunnen.     

Det fortæller Søren Smedegaard, der er direktør for forretningsudvikling hos SKOV. 

Få fuld adgang til Tech Management

Tech Management er Teknologiens Mediehus’ ledelsesmedie, der klæder dig på til stærk ledelse i den teknologiske transformation. Få tilsendt tilbud

Abonnementsfordele
vpn_key
Fuld adgang til Tech Management
Alt indhold på Tech Management er åbent for dig, så du kan nyde det fra din computer, tablet eller mobil.
drafts
Kuraterede nyhedsbreve
Nyheder, interviews, tendenshistorier og meget mere, leveret til din indbakke.
thumb_up
Adgang til debatten
Deltag i debatten med andre professionelle.
Ingen kommentarer endnu.  Start debatten
Debatten
Log ind for at deltage i debatten.
settingsDebatindstillinger