Jorgensen klar til teknologisk revolution: “Vi kan begynde at blive problemknusere for kunden”

Foto : Jorgensen Engineering

Jorgensen klar til teknologisk revolution: “Vi kan begynde at blive problemknusere for kunden”

Besvær med at servicere eller løse pludselige problemer for kunderne langt borte får den danske producent af komplette emballagehåndteringssystemer Jorgensen Engineering til at arbejde med augmented reality for at mindske afstanden mellem Fyn og de fjerne egne.
Når nogle verdens største fødevareproducenter som Danone, KraftHeinz og Nestlé beslutter sig for at opføre en ny fabrik et sted i verden, kimer telefonen i mange tilfælde på M. P. Allerups Vej i det sydøstlige Odense.
Vil du have fuld adgang til Tech Management?

Savner du den indsigt, der gør dig i stand til at se de nyeste teknologier i et forretningsmæssigt perspektiv? Tech Management er mediet om ledelse, forretning og teknologi for bestyrelsesmedlemmer, direktører og strategiske ledere i særligt de små- og mellemstore virksomheder.

Om Tech Management

Vi giver dig indblik i udvalgte brancher og formidler erfaringer fra profesionelle til profesionelle. Få adgang til nyheder og viden om de nyeste teknologiske løgninger.

Bestil et gratis og uforpligtende prøveabonnement, log ind, eller skriv til [email protected]

Det får du i artiklen

- Indsigt i Jorgensen Engineerings arbejde med augmented reality. 

- Forståelse af, hvordan teknologien kan mindske afstanden mellem virksomhed og kunden. 

- Indsigt i virksomhedens største udfordring i arbejdet.