De unges hjerter banker for lifescience

26. maj kl. 05:00
Life science
Illustration: Nanna Skytte.
Lundbeck, Coloplast og NNE tager et hop op i top-20 blandt de studerende. Sociale medier, ‘purpose’ og målrettet branding er en del af forklaringen. De tre life science-selskaber løfter her sløret for, hvad de har gjort for at vinde de unge STEM-kandidaters gunst.

Hvad gør man, hvis man selv synes, man er en del af verdens bedste arbejdsplads, men folk uden for virksomheden aldrig har hørt om alle arbejdspladsens fortræffeligheder og meritter? 

Det var den udfordring, NNE stod over for, da sidste års Profilanalyse fra Ingeniøren landede. Resultaterne blev gransket ganske nøje af HR-chef Maria Medard Altenburg. 

Læs hele artiklen

Tech Management er Teknologiens Mediehus’ ledelsesmedie, der klæder dig på til stærk ledelse i den teknologiske transformation.

Få 3 ugers gratis prøveabonnement. Betalingskort er ikke påkrævet, og du bliver ikke flyttet til et betalt abonnement efterfølgende.

Du kan også få tilsendt et tilbud til dig.

Abonnementsfordele
vpn_key
Fuld adgang til Tech Management
Alt indhold på Tech Management er åbent for dig, så du kan nyde det fra din computer, tablet eller mobil.
drafts
Kuraterede nyhedsbreve
Nyheder, interviews, tendenshistorier og meget mere, leveret til din indbakke.
Adgang til andre medier
Hver måned får du 6 klip, som kan bruges til permanent at låse op for indhold på vores andre medier.
thumb_up
Adgang til debatten
Deltag i debatten med andre professionelle.
Ingen kommentarer endnu.  Start debatten
Debatten
Log ind eller opret en bruger for at deltage i debatten.
settingsDebatindstillinger