Helle Ørvad - NRGi
Helle Ørvad - NRGi

Foto : Steffen Villadsen

DE 5... gode råd til at få software-robotter til at overtage rutineopgaver i virksomheden

På halvandet år har NRGi Elsalg opbygget en omfattende indsats bestående af software-robotter, der hjælper medarbejderne med at løse rutineopgaver. Det har både været billigt, effektivt, og så har det skåret ventetiden i telefonkøen ned fra 20 til 3 minutter. Her giver Helle Ørvad, der chef for backoffice hos NRGi Elsalg, konkrete råd og erfaringer, så du kan komme godt i gang.
Tech Management har spurgt Helle Ørvad fra NRGi Elsalg, hvilke fem gåde råd, hun har til virksomheder, der vil i gang med de omkostningslette og effektive software-robotter. Hos NRGi Elsalg har implementeringen af teknologien været med til at reducere telefonventetiden fra 20 til 3 minutter. Det har været med til at øge kundetilfredsheden betragteligt. 
Vil du have fuld adgang til Tech Management?

Savner du den indsigt, der gør dig i stand til at se de nyeste teknologier i et forretningsmæssigt perspektiv? Tech Management er mediet om ledelse, forretning og teknologi for bestyrelsesmedlemmer, direktører og strategiske ledere i særligt de små- og mellemstore virksomheder.

Om Tech Management

Tech Management er samlingsstedet for ledere og beslutningstagere, der har interesse for digital udvikling og erhvervslivets vækst.

Vi samler trådene for dig i vores tre ugentlige nyhedsbreve om ledelse, forretning og teknologi. Vores mission er at klæde ledere på, til at træffe strategisk kloge beslutninger for deres forretningsudvikling.

Bestil et gratis og uforpligtende prøveabonnement, log ind eller skriv til [email protected]

Nævnte firmaer