Corona har tvunget nye it-kunder ind i en digitaliseret hverdag

Kimo
Hos it-leverandøren Kimo mærkede man under corona i foråret stor efterspørgsel på it-løsninger og hjælp til at sikre it-sikkerheden hos de hjemmearbejdende. Illustration: PR-foto/Kimo.
Corona har betydet fokus på hjemmearbejdspladsen, og it-løsninger og -sikkerhed er blevet afgørende for at holde driften kørende. En tredjedel af IT-Branchens medlemmer har oplevet større omsætning, og 'nye' kunder er tvunget ud i en it-hverdag, de ikke tidligere har beskæftiget sig med.
8. oktober 2020 kl. 13:37
errorÆldre end 30 dage
Manglende links i teksten kan sandsynligvis findes i bunden af artiklen.

Teams, Zoom og diverse andre digitale platforme kom på de flestes læber i foråret. Danmark lukkede ned og medarbejdere hjemsendt til at arbejde fra stuen, børneværelset eller kælderen. 

Men flere steder kendte hverken medarbejdere eller virksomheder til de it-løsninger eller den sikkerhed, der er nødvendige for at fastholde driften.  

Få fuld adgang til Tech Management

Tech Management er Teknologiens Mediehus’ ledelsesmedie, der klæder dig på til stærk ledelse i den teknologiske transformation. Få tilsendt tilbud

Abonnementsfordele
vpn_key
Fuld adgang til Tech Management
Alt indhold på Tech Management er åbent for dig, så du kan nyde det fra din computer, tablet eller mobil.
drafts
Kuraterede nyhedsbreve
Nyheder, interviews, tendenshistorier og meget mere, leveret til din indbakke.
thumb_up
Adgang til debatten
Deltag i debatten med andre professionelle.
Ingen kommentarer endnu.  Start debatten
Debatten
Log ind for at deltage i debatten.
settingsDebatindstillinger